Koolides kasutatavad uued tehnoloogilised vahendid loovad kaasahaaravaid ja nauditavaid õppimiskogemusi, kuid toovad koolidele kaasa ka uusi ja tundmatuid väljakutseid. Sellised probleemid nagu tarkvara tõrked, riistvaraprobleemid, ühenduvuse piirangud ja küberturvalisuse rikkumised kujutavad endast väljakutseid ja riske.
Enamikul koolidel on teatud tasemel IT-tugi, kuid tänapäevaste nõudmiste juures ei pruugi kooli IT -juhi ressursist kooli IT-taristu haldamiseks piisata ning vaja oleks kaasata kitsama valdkonna spetsialiste, mida koolidel ei ole otstarbekas endale palgata.
Majavälise IT- tugiteenuse kasutamisega on võimalik koolil kõiki neid erispetsialiste mõistlikel tingimustel kasutada. Sisseostetud IT-teenuste kasutamise eelised hõlmavad kulude kokkuhoidu ning juurdepääsu eriteadmistele ja -oskustele. See omakorda tagab parema it-toe teenindustaseme, mis omakorda tagab suurema paindlikkuse, oskuslikuma riskihalduse ja turvalisuse.
Datel pakub omalt poolt IT-tuge, sealhulgas:
Ennetav tegevus: IT-infrastruktuuri kaardistamine, võimalike kitsaskohtade tuvastamine ja soovitused olukorra parendamiseks.
Tõrkeotsing: IT-taristuga seotud tehniliste probleemide (nt tarkvara tõrked, riistvararikked, võrguprobleemid või süsteemivead) tuvastamine ja lahendamine.
Süsteemi hooldus: tarkvara- ja riistvarasüsteemide ajakohasena ja turvalisena hoidmine.
Võrguhaldus: Arvutivõrkude haldamine ja monitoorimine, turvalisuse tagamine.
Abi andmete varundamisel ja taastamisel: strateegiate ja protseduuride rakendamine kriitiliste andmete kaitsmiseks vastavalt nõutavatele standarditele. Süsteemi rikke korral andmete taastamine.
Küberturvalisus: turvameetmete rakendamine IT-süsteemide kaitsmiseks volitamata juurdepääsu ja küberohtude eest.
Kasutajatugi /Helpdesk: nõustamine ja lahenduste pakkumine kasutajatoe kaudu. See hõlmab päringutele vastamist, juhiste andmist või levinud probleemide tõrkeotsingut. Kasutajate pöördumiste kogumine, intsidentide analüüs, aruannete esitamine.